*Nobody gets too much heaven no more沒有人可以擁有太多的天堂
It's much harder to come by
那得來不易
I'm waiting in line
我仍在排隊等待
Nobody gets too much love anymore
沒有人可以得到太多的愛
It's as high as a mountain
那就像山一樣高
And harder to climb
難以攀越
Oh you and me girl
女孩,你和我
Got a lot of love in store
擁有許多愛可以儲存
And it flows through you
它流過你全身
And it flows through me
也流過我全身
And I love you so much more
使我更愛你
Then my life..I can see beyond forever
然後,我的生命──我看見了永恆之外
Everything we are will never die
我倆之間永遠不滅
Loving's such a beautiful thing
愛情是如此的美麗
Oh you make my world.. a summer day
你使我的世界彷彿夏日
Are you just a dream to fade away (*)
是否你只是個會消逝的夢?
You and me girl got a highway to the sky
你我有一條高速公路直達天際
We can turn away from the night and day
我們可以躲開白天黑夜
And the tears you had to cry
還有你不得不流的淚水
You're my life..
你是我的生命
I can see a new tomorrow
我看到了嶄新的明天
Everything we are will never die
我倆之間永遠不滅
Loving's such a beautiful thing
愛情是如此的美麗
When you are to me, the light above
當你對我來說,如同天上之光
Made for all to see our precious love(*)
那道光是為了看清我倆寶貴的愛
Love is such a beautiful thing
愛情是如此的美麗
You make my world a summer day
你使我的世界彷彿夏日
Are you just a dream to fade away (*)
是否你只是個會消逝的夢?
Nobody gets too much love anymore
沒有人可以得到太多的愛
It's as wide as a river and harder to cross (*)
那如同河流一樣寬廣,難以橫越
arrow
arrow
    全站熱搜

    MONICA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()